martes, 25 de marzo de 2014

Rialles i manualitats

Fa temps que no escric al blog, però tenim un munt de coses per explicar la Soraya i jo des de Febrer!
El diumenge 9 la Soraya i jo vam fer una escapada al teatre de Blanes. A Rialles feien una obra que semblava divertida i ens venia de gust anar-hi. Es deia "Sense solta" i la protagonitzaven tres comediants acompanyats d'escales, amb les quals feien veure que volaven i que anaven en vaixell. Va ser molt entretingut! Tot i que a vegades la Soraya no entenia què representaven, però jo li anava explicant. Abans de tornar a casa vam estar una estoneta a la platja. Com li agrada jugar amb la sorra!!! Encara guardo una pedra blanca molt maca que va trobar i em va regalar.


A partir d'aquella sortida va començar la nostra aventura amb les manualitats. Com el 19 de març va ser el dia del pare teníem l'excusa perfecte per fer-ne de les nostres. I dos dies ens hi vam passar amb els regalets que li vam preparar! L'11 i el 18 de març la Soraya i jo teníem per objectiu preparar algun manual que agradés al seu pare. A la foto en teniu el resultat.



I finalment avui... Que com ens va agradar molt fer manualitats hem continuat, però aquest cop dos, un per l'aniversari de la seva mare i l'altre per l'aniversari del seu pare. Hem fet servir una ouera, cartolines de colors, un llibre per donar-nos idees i imaginació. A més, avui ens ha acompanyat una amiga seva. Una tarda d'allò més entretinguda!


No hay comentarios:

Publicar un comentario